torek, 14. junij 2011

Modro poletje




Naredila sem 4 čestitke z enakim motivom. Narejene so kot zahvala vzgojiteljicam, ki skrbno in varno čuvajo naše malčke. Ker je naši skupini ime Ribice, je čestitka na bazi morksega motiva.
In ta v modri barvi pa je ravno taprava za tokratni 
 Zato jo prijavljam na ta izziv.


 Takole izgleda voščilnica s kuverto, katero nisem želela preveč okraševati, 
dodala sem ji le krogec z imenom naslovnika.



Za izdelavo voščilnice sem ponovno uporabila magnolin motiv (poletja/morski 
motiv), papir v različnih modrih otenkih, modri trak, čipka, ki predstavlja morsko mrežo, ribice....



Tako pa izgleda notranjost moje voščilnice. Zgoraj je besedilo, na spodnji kartonček sem napisala imena naših malčkov. Pos tem kartončkom pa je žepek, kjer bomo mi vstavili darilni bon.

4 komentarji:

  1. očitno ga ne bom mogla prijaviti v 31. izziv, ker je zaprt!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sara, res lepi izdelki. Všeč mi je, da se tako posvetiš izdelavi notranjosti. Fuuulll lepe... :) Najbolj pa bodo vesele vzgojiteljice. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. :) lepe čestitke, še posebej pa mi je všeč notranjost :)

    OdgovoriIzbriši